Nova etapa de Xocolata i Cafè C.R.E.O.
Després de molts de mesos de treball, de trencades de cap, moltes proves, i una gran alegria, us presentem la nota etapa de Xocolata i Cafè C.R.E.O.!
Hem refet el logo i el packaging, rescatant un disseny dels anys 50, una web on podeu comprar online tota la xocolata i cafè que us vingui de gust, i a més podreu visitar la Fàbrica-Museu en la qual fabriquem la xocolata i tostem el cafè des del 1942.
Un convidem el divendres 20 de gener a les 19h a la inauguració de la Fàbrica-Museu on us mostrarem totes les novetats de C.R.E.O. i a més xocolatada popular.
Comptarem amb la presència de Ferran Bel, Alcalde de Tortosa i dels ambaixadors de C.R.E.O. Vicent Guimerà [xef de l’Antic Molí, cuiner de l’any 2016 i 1 estrella Michelin], Nani Noia [www.lacuinavioleta.blogspot.
Us esperem!
Us felicito i us agraeixo el vostre entusiasme per estimar el que feu, per estimar el territori i per creure amb una feina que dia a dia l`heu millorat i ens doneu petits moments CREO de felicitat autènticament tortosina, perquè sou grans, perquè sou molt professionals gràcies.
Recordo al teu pare Xavi treballant en aquesta fàbrica que de ben petita ja visitava per comprar cafè i xocolata, la seva olor, el seu encant i sobretot la deliciosa xocolata me feia somiar més que el Red-boll actual. Te conegut, jo crec de sempre, i cada vegada que parles de la fàbrica o del teu cafè o de la teva xocolata els ulls et brillen qual infant en nit de Reis, estimes el que fas i encomanes el teu entusiasme, però el més bonic es veure a tota la teva família implicada, com Cinta la teva companya li surt el somriure de pam a pam en parlar de la nostra xocolata CREO, la de tota la vida i que bonit veure a Cinta filla com li posa la dosi justa de modernitat i innovació sense perdre les arrels, sense perdre la identitat i l’essència dels productes CREO.
Parlar de CREO és parlar de Tortosa, és parlar de l’Ebre, és parlar del territori perquè forma part de les nostres vides i dels nostres moments més dolços. Gràcies família Benet Bel
Alícia, les teves paraules ens arriben al cor. Sents amor per tot allò que forma part del noster Territòri i es nota, encomanes il·lusió i ganes de fer les coses bé per aquesta terra tant bonica que tenim. Esperem que aquesta sigui una de moltes coses que ajudin a potenciar Tortosa i les Terres de l’Ebre, si tots podem el nostre petit granet d’arena podem arribar lluny!
Seguirem treballant i avançant per la notra terra i per la nostra gent! Gràcies per tot el que fas i per les teues paraules Alícia! 🙂
Estic emocionada !!!
Veure aquesta foto i aquesta pàgina ha d’ésser un orgull per a vosaltres .
L’evolució i el progrés vos ha fet crèixer, millorar , aprendre… a partir d’unes fortes arrels.
Ànim aneu per bon camí. Una besada molt forta Javi, Mº Cinta i Cinta .
I tant que ho es, es un gran pas que necessitàvem fer i del que estem molt contents! Moltes gràcies, tenim moltes ganes de seguir aprenent i millorant! Un petó família! 🙂
Soc un enamorat del Xocolata, i es una pena no poder asistir a la inauguració de la Fàbrica-Museu, espero poder fer.ho en una altra ocasió, rebeu les mes grans felicitacions en esta nova etapa que de segur sera un èxit 👏👏
Les nostres portes sempre estàn obertes! Moltes gràcies! 🙂
Enhorabona xocolates Creo, soc una entusiasta del seu producte, molt exits.
Moltes gràcies Pilar! 🙂
Pingback: Marc Prades » Fotògraf de bodes a Tarragona | Fotògraf de bodes a Castellón » Xocolata i Cafè CREO, a per totes!